نوشته شده توسط : حامد

قبل ازدواج

 

پسر: بالاخره موقعش شد. خيلي انتظار كشيدم.

دختر: ميخواي از پيشت برم؟

پسر: حتي فكرشم نكن!

دختر: دوسم داري؟

پسر: البته! هر روز بيشتر از ديروز!

دختر: تا حالا بهم خيانت كردي؟

پسر: نه! براي چي ميپرسي؟

دختر: منو ميبوسي؟

 

پسر: معلومه! هر موقع كه بتونم.

 

دختر: منو ميزني؟

پسر: ديوونه شدي؟ من همچين آدميام؟!

دختر: ميتونم بهت اعتماد كنم؟!

پسر: بله.

دختر: عزيزم!

وووووووووووووو!!!!!

 

 

 

 

               بعد از ازدواج

  
   
كاري نداره! از پايين به بالا بخون



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

این کلیپ خنده دار رو شدیدا توصیه میکنم ببینید ، خیلی جالبه ، حجمش هم کمه ، حدودا

700KB

دانلود



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 

 /**** تماس اضطراری به وسیله موبایل ****

 

فرض کنید در شرایطی قرار گرفته‌اید که جان کسی در خطر است، حادثه‌ای ناگوار رخ داده، می‌خواهید به آتش‌نشانی اطلاع بدهید و یا به کمک فوری پلیس نیاز دارید؛ قطعأ در اولین اقدام از تلفن‌همراه خود برای تماس با مراکز مربوطه نظیر پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس استفاده میکنید. اما به هر دلیلی ممکن است این اقدام به طور طبیعی میسر نشود. هم‌اکنون قصد داریم ترفندی کاربری را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید در شرایطی مانند شرایط ذیل نیز با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید؛ در زمان‌هایی که تلفن همراه شما از شبکه خارج شده باشد و هیچ نوع ارتباطی بین گوشی شما و شبکه تلفن‌همراه برقرار نباشد. در زمان‌هایی که گوشی شما قفل شده و پسورد آن را به یاد نمی‌آورید. و حتی هنگامی که سیم‌کارت شما سوخته باشد و یا اصلأ سیم‌کارتی در اختیار نداشته باشید و گوشی شما بدون سیم‌کارت روشن باشد. در این موارد و کلیه موارد نظیر آن با استفاده از این ترفند می‌توانید با مراکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید.

بدین منظور:
کافی است در هر یک از شرایط فوق‌الذکر، با شماره 112) بدون پیش‌شماره) تماس بگیرید.
این شماره که مدتی است (ترفندستان) در کشور ما نیز فعال شده، یک شماره بین‌المللی جهت استفاده از تلفن همراه در مواقع اضطراری است.پس از تماس با این شماره به اپراتور مربوطه وصل شده و می‌توانید وضعیت اضطراری خود را تشریح کرده و تقاضای کمک کنید.
همان‌طور که گفته شد برای تماس با این شماره، نیازی به سیم‌کارت و حتی شبکه همراه نیز ندارید. حتی اگر گوشی شما در حالت Lock هم باشد باز هم می‌توانید این شماره را بگیرید.
تنها به چند نکته مهم دقت کنید:
اگر سیم‌کارت ندارید و یا سیم‌کارت شما همراه اول است، به هیچ عنوان بدون دلیل و جهت آزمایش این شماره با 112 تماس نگیرید. چرا که بلافاصله به اپراتور مربوطه وصل شده و با او صحبت می‌کنید. در نتیجه جهت تست و آزمایش، بی‌جهت به این شماره تماس نگیرید.
در سیم‌کارت های ایرانسل در صورت تماس با 112، به یک سامانه گویا وصل می‌شوید که از شما درخواست می‌کند مرکز مورد نیاز خود را وارد کنید تا به آن وصل شوید.
همچنین دقت کنید در مواقع غیراضطراری که تماس به طور مستقیم با مراکزی نظیر 110، 125 و 115 امکان پذیر است، از 112 استفاده نکنید.تماس با 112 از طریق تلفن ثابت نیز در موارد اورژانسی قابل انجام است.

منبع:www.tarfandestan.com

برگرفته از : rasekhoon.net



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 114
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

ویروس، تروجان، نرم افزارهای تبلیغاتی و جاسوسی، هکر ها، سرقت های هویت، کلاهبرداری های اینترنتی و ده ها چیز دیگر اسم هایی است که هر روز آنها را می شنویم. اما متاسفانه اغلب کاربران از حداقل اگاهی اولیه برای مقابله با این خطرات برخوردار نیستند.

نگهبان با هدف افزایش اطلاعات و سطح سواد در رابطه با امنیت به وجود آمده است. اینجا یک سایت تجاری یا تبلیغاتی نیست. نگهبان مانند مدرسه ای است که تلاش می کند به کاربران فارسی زبان کمک کند تا تجربه بهتری در زندگی دیجیتال خود داشته باشند.

 

پیشنهاد میکنم سری به این سایت بزنید ، نکات جالبی برای شما خواهد داشت و یقینا به اطلاعات امنیتی شما افزوده خواهد شد ، ضمنا به خاطر اینکه باز نشر مطالب این سایت مجاز نیست! ( نمیدونم دلیل این کار چی بوده؟! ) من هم چاره ای جز معرفی آدرس سایت و ارجاع شما دوستان به این سایت ندارم .

آدرس سایت : http://www.negahbaan.com 



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

درایو Hybrid چیست ؟

 درایو هیبرید نوع جدیدی از هارد دیسک های کامپیوتر است که دارای بافر بسیار زیاد است. این Hard Disk های جدید از این نظر با هارد دیسک های معمولی تفاوت دارند که از یک بافر با حجم بزرگ حدود 1 گیگا بایت و از نوع Flash Memory استفاده میکنند تا اطلاعات را هنگام کار با کامپیوتر ذخیره کنند. با این کار سوزنک های هارد دیسک که در هارد های معمولی مرتب مشغول نوشتن اطلاعات جاری بر روی هارد دیسک هستند آزاد میمانند. این باعث مزیت های فوق العاده ای میشود که در میان آنها افزایش بسیار زیاد سرعت - مصرف کمتر انرژی - قابلیت اطمینان بیشتر و سرعت بیشتر بوت شدن کامپیوتر شاخص تر هستند. شرکت سامسونگ پیشرو در تولید این نوع حافظه است.
در یک مقایسه اجمالی هارد دیسک های هیبرید با انواع معمولی از نظر سرعت خواندن 26 درصد و سرعت نوشتن اطلاعات 71 درصد سریعتر عمل میکنند. در عین حال 32 درصد مصرف انرژی کمتری دارند. عمر هارد دیسک های هیبرید نسبت به معمولی 10 درصد بیشتر است.

منبع: http://www.narenji.ir

 

 



:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 

وب نامرئی یا اینترنت ژرف !

یکی از جالبترین اصطلاحاتی که اخیرا یاد گرفتم همین وب نامرئی یا invisible web بود که البته اسم دیگرش deep وب هست. صفحات اینترنتی ای که ما به طور عادی می بینیم، وب سطحی نام دارند. افراد قبل از هر مرجع دیگری از وب برای جستجوی تحقیقاتشان استفاده می کنند. اما موتورهای جستجو لزوما بهترین نتایج را نمایش نمی دهند. آنها اطلاعات مخفی یا عمیق موجود در اینترنت را نمایش نمی دهند.

 

* وب ژرف چیست؟

اصطلاح وب نامرئی یا وب “ژرف” به مخزن عظیمی از اطلاعات اطلاق می شود که موتورهای جستجو به آنها دسترسی مستقیم ندارند به طور مثال پایگاه داده کتابخانه های دانشگاهها، سایتهایی که برای مشاهده آنها نیاز به رمز عبور داریم و سایتهایی که به هر دلیل، موتورهای جستجو از فهرست بندی آنها، منع شده اند. بر خلاف صفحات قابل مشاهده (یعنی همین وبی که می توانید توسط موتورهای جستجو ببینید) اطلاعاتی در پایگاههای داده موجود است که اسپایدرها و رباتهای خزنده بدانها دسترسی ندارند.

بعنوان نمونه، اغلب مردم گوگل را بعنوان دارنده بزرگترین پایگاه داده جستجو تصور می کنند که حدودا ۸ بیلیون صفحه را فهرست بندی کرده است. این رقم بزرگ است ولی اگر وب مخفی را در نظر بگیریم باید این رقم را بایستی در ۵۰۰ ضرب کنیم. بعلاوه گوگل فقط صفحات قابل جستجو را که حدودا ۲۵۰ بیلیون است ذخیره کرده است ولی از رقم دقیق صفحات غیر قابل جستجو خبری نیست.

* آمارهای جالب:

- اطلاعات موجود در وب ژرف، بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ برابر وب عمومی هستند که ما می بینیم
- وب ژرف حاوی ۷۵۰۰ ترابایت اطلاعات است، در مقابل وب سطحی ۱۹ ترابایت ذخیره کرده است
- وب ژرف دارای نزدیک به ۵۵۰ بیلیون مستند می باشد در حالیکه این رقم برای وب سطحی ۱ بیلیون است
- بیش از ۲۰۰ هزار وب سایت ژرف وجود دارند
- جالب است بدانید که بیش از نیمی از محتوای وب عمیق در عنوان سایتهایشان از کلمه Database استفاده کرده اند و اگر این کلمه را در جستجوهایتان بکار برید، امکان دسترسی تان را به این سایتها افزایش می دهید.

منبع : http://www.portal.razdanesh.com



:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

حتما شما هم مواردی را شنیدید با شاید هم خودتان تجربه کردید که علیرغم داشتن برخی شایستگیها برای شغل مورد درخواست ، در جلسه مصاحبه ، کارهایی انجام دادین که همه چیز رو خراب کرده ! برخی از این اشتباهات رو که همین الان تو خبرهای یاهو منتشر شده رو براتون نقل میکنم . مواظب باشید از این خطاها در جلسه مصاحبه شغلی مرتکب نشوید که اوضاع آینده تان را قمر در عقرب میکند :


۱٫ دیر رسیدن

۲٫ خیلی زود رسیدن !

۳٫سیگار کشیدن

۴٫بدگویی از رییس قبلی

۵٫دروغگویی در مورد مهارتهایتان

۶٫پوشیدن لباس نامناسب

۷٫فراموش کردن نام مصاحبه کننده

۸٫خود را عطرباران کردن !

۹٫زدن عینک آفتابی !

۱۰٫بلوتوث توی گوش گذاشتن

۱۱٫زودی از مزایا پرسیدن !

۱۲٫زودی از حقوق پرسیدن

۱۳٫عدم نشان دادن تواناییهایتان در مورد شغل مورد نظر

۱۴٫فراموش کردن آنچه در رزومه خود نوشته بودید !

۱۵٫زیاد سوال پرسیدن

۱۶٫کلا ساکت نشستن و سوال نپرسیدن !

۱۷٫فراموش کردن همراه داشتن کپی از روزمه خودتان

۱۸٫عدم آمادگی برای پاسخ به سوالات استاندارد

۱۹٫عدم گوش دادن به صحبتهای مصاحبه گر

۲۰٫صحبت بیش از نصف وقت

۲۱٫قطع صحبت مصاحبه گر

۲۲٫نق زدن

۲۳٫خمیازه کشیدن !

۲۴٫همراه داشتن دوست یا مادر در جلسه مصاحبه !!!!

۲۵٫خندیدن و …

۲۶٫آدامس و … جویدن

۲۷٫لرزیدن دستها !

۲۸٫بازی کردن با خودکار و ..

۲۹٫نشستن روی صندلی قبل از مصاحبه گر !

۳۰٫عدم تماس چشمی مناسب یا زل زدن !

۳۱٫عصبانی شدن

۳۲٫گلایه از انتظار زیاد قبل از مصاحبه

۳۳٫نشان دادن عصبی بودن خودتان !

۳۴٫شکایت زیاد بدلیل از دست دادن شغل قبلی !

۳۵٫خیلی خودمانی شدن !‌

۳۶٫ساعت رو نگاه کردن !

۳۷٫التماس برای کار !

۳۹٫گذاشتن موبایل روی میز !

۴۰٫شکایت در مورد همه چیز

و…

البته در متن اصلی ۵۰ مورد بود که من برخیهاش رو که زیاد کاربرد نداشتند رو نیاوردم . مواظب باشید تا اگر فرصت حضور در جلسه مصاحبه به شما داده شده به همین سادگی از دستش ندهید .

با امید به کاردار!!! شدن همه بیکاران !‌

 
منبع : http://www.barayehameh.com



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد


ضمن تبریک میلاد با شکوه حضرت محمد (ص) این متن زیبا را تقدیم به شما می کنم :

یک کشتی مسافربری گرفتارتوفان گردید و غرق شد . تنها دو مرد از آن کشتی جان سالم بدر برده و با رنج و تقلای زیادی خود را به جزیره ای کوچک و متروک رساندند . بعد از چند ساعت که حالشان کمی بهتر شد ، شروع به جستجو پیرامون خود پرداخته و بزودی دریافتند که برای ادامه زندگی و یا نجات از آن وضع فلاکت بار ، تنها چاره ای که دارند ، دعاست

جزیره بسیار کوچک بود و تنها قسمت کمی از آن سرسبز بود و باقی آنرا زمینی خشک و بایر فراگرفته بود . مسافر اول به دومین مرد نجات یافته پیشنهادی داد بدین منوال که با هم اقدام به دعا نموده و در صورت اجابت دعای هر یک از آنها ، او حاکم جزیره شده و میتواند آنرا به دلخواه خود بین دو نفر تقسیم کند ، چرا که معلوم خواهد شد ارج و قرب وی نزد خدا بیشتر از دیگری خواهد بود

هر دو موافقت کرده و شروع به دعا نمودند و اولین چیزی را که خواستند ، غذا بود . فردای همانروزکه شروع به جستجو در جزیره کردند و در همین اثنا مسافر اولی که پیشنهاد را داده بود ، درختی کوچک را یافت که دارای میوه های نسبتا خوبی بود.

او با شادی فریاد زد که : " خدا دعای مرا اجابت نموده است و من میتوانم این جزیره را مطابق میل خود تقسیم میکنم . " بنابراین قسمت سرسبز جزیره را که درخت میوه نیز آنجا قرار داشت به خود اختصاص داده تا هر زمان که گرسنه شد از آن تناول نماید و قسمت خالی و خشک جزیره را به مسافر دوم بخشید . همچنین جیره غذائی بسیارمختصری برای مسافر دیگر جزیره تعیین کرد.

یک هفته بر همین منوال گذشت . مسافر اول ، اینبار که بشدت احساس تنهائی میکرد ، دست به دعا برداشت و تصمیم گرفت از خدا تقاضای یک همسر نماید . از قضا ، فردای همانروز کشتی دیگری در آن حوالی غرق شد و یک زن شنا کنان خود را به جزیره و درست به قسمتی که - متعلق به مسافر اول بود - رساند و طرف دیگر همچنان خالی بود.

بزودی مسافر اول دریافت که برای خود و همسرش ، سرپناه ، پوشاک و غذای بیشتری نیاز خواهد داشت ، لذا مجددا اقدام به دعا نمود و با تعجب دید که فردای همانروز تمامی درخواستهای او اجابت گردید و هر آنچه خواسته بود به یکباره فراهم شده است . این درحالی بود که طرف دیگر جزیره همچنان خالی مانده بود.

سرانجام مسافر اول از زندگی کردن در آن جزیره آنچنان خسته شد که دست به دعا برداشت و طلب نجات از آن جزیره متروک را نمود . بازهم دعایش مستجاب شد و درست فردای همانروز با تعجب دید که یک کشتی در نزدیکی ساحل جزیره و درست در کناره قسمتی که به وی متعلق بود ، لنگر انداخته است.

او بلافاصله دست همسرش را گرفته و همچنانکه کشتی داخل میشد به مسافر دوم که بیحال در گوشه جزیره افتاده و به خواب عمیقی فرو رفته بود ، توجهی نکرد و پیش خود گفت : " اگر این شخص پیش خدا ارزشی داشت حداقل یکی از دعاهای او نیز برآورده میشد . " بنابراین او را به حال خود گذاشته و سوار بر کشتی شد.

درست در لحظه ای که کشتی داشت جزیره را ترک میکرد ، ندایی آسمانی بگوشش رسید که : " چرا شریک خودت را در اینجا تنها میگذاری ؟ ! ".

مسافر اول پاسخ داد : " شریکم ؟ .... او که همراهمه . " منظورش ، خانمش بود.

در همین فکر بود که آن صدای آسمانی دوباره و با لحنی سرزنش آمیز او را خطاب کرد و گفت : " منظورم رفیقته که در جزیره تنهایش گذاشتی ، او تنها کسی بود که دعایش اجابت شد ! ".

مسافر اول که بشدت متعجب شده بود ، از کشتی پیاده شده و به شتاب نزد رفیقش رفت و او را از خواب بیدار کرد و گفت : " ببینم مگر تو چه دعائی میخواندی که حالا بایستی من بدهکارت بشم ؟ ".

رفیق او با بیحالی و در حالی که چشمانش را بزحمت میتوانست بگشاید با صدای ضعیفی گفت : " من فقط یک جمله دعا میکردم و آن این بود که خدایا تمامی خواستهای دوستم را استجابت کن ".

نعمتهایی که به ما ارزانی شده ، تنها نتیجه دعاهایمان نیستند
بلکه مرهون دعاهای دیگران نیزهستند.

منبع : راسخون



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد


به گزارش فارنت به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف شرکت امنیتی Impreva اعلام کرد که تجزیه و تحلیل این شرکت بر روی ۳۲ میلیون رمز عبور که در هک اخیر وب سایت RockYou به دست آمده، نشان میدهد که ۱۲۳۴۵۶ بیشترین رمزاستفاده شده توسط کاربران اینترنت است.
در دسامبر سال گذشته هکرها با نفوذ به وب سایت اینترنتی RockYou و پایگاه داده این وب سایت توانستند به تمامی ۳۲ میلیون نام کاربری و رمزعبور این سایت دسترسی پیدا کنند.
شرکت Impreva پس از مطالعه و تجزیه و تحلیل این ۳۲ میلیون مشخصات کاربری به نتایج جالب توجهی دست یافت و لیستی از بیشترین رمز عبور استفاده شده توسط کاربران را تهیه کرد که بدیهی است باید مورد توجه کاربران اینترنتی قرار بگیرد.
آمیچایی شولمن یکی از مدیران این شرکت امنیتی میگوید: تمامی افراد باید معنای یک رمز عبور ضعیف در دنیای کنونی را درک کنند که به صورت خودکار از سوی هکرها در دنیای سایبر استفاده میشود. رمزهای ضعیفی که باعث میشود هکرها با کمترین تلاش ممکن بتوانند در هر ثانیه به یک حساب کاربری و یا در ۱۷ دقیقه به ۱۰۰۰ حساب کاربری نفوذ کنند.
این شرکت ۳۲ رمز عبور پر استفاده را به شرح ذیل اعلام داشته است:

 

image

شولمن افزوده است: کارمندان از رمزعبور یکسان برای صفحه اجتماعی خود در فیس بوک و در محل کار خود استفاده میکنند که با این کار شرکت های خود را با رمز عبورهای ناامن مورد تهدید قرار میدهند. مخصوصا اگر از رمز عبورهای آسانی مانند ۱۲۳۴۵۶ استفاده کنند.
وی در ادامه تاکید کرده است: این مشکل در ۲۰ سال گذشته تنها کمی تغییر یافته است و اکنون زمانیست که تمامی افراد از رمز عبورهای ایمن و قوی استفاده کنند این اولین قدم در محافظت از اطلاعات است.


منبع : http://www.farnet.ir

حالا اگر میخواهید یک رمز عبور مطمئن انتخاب کنید در همین وبلاگ مقاله ای در این باره نوشته ام که میتوانید از آن استفاده کنید ، روی لینک پایین کلیک کنید .

http://myselection.persianblog.ir/post/53

همچنین سایت زیر امنیت رمز عبور شما را چک میکنه که توصیه میکنم حتما از آن استفاده کنید ، سعی کنید امنیت رمز عبور شما در سطح Very Strong باشد . البته میتونید پکیج زیر را دریافت کنید که حاوی همین سایت است و چون با جاوا اسکریپت نوشته شده می تونید هر زمان که خواستید به صورت آفلاین از این برنامه استفاده کنید .

آدرس سایت : http://www.passwordmeter.com

دانلود پکیج سنجش امنیت رمز عبور



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سلام.چندتا مطلب جدید  و جذاب تو وبلاگم گذاشتم که برای دیدن و ظاهر شدن مطالب روی ان کلیک راست کرده و گزینه select all را بزنید.ممنون از توجهت.



:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 / 9 / 1389 | نظرات ()